Svinninge skole

Vi samler på gode idéer til at skabe drømmeskolen og vi har brug for netop dine drømme, tanker og input!

Hjemmesiden opdateres løbende i takt med at frihedsforsøget tager form. Her vil du finde små reportager, nedslag i processen, arbejdet med de enkelte drømme/kerneområder - billeder og videoer.

Børnenes skole - frihedsforsøget i Holbæk Kommune

Fra 1. august 2021 og tre skoleår frem skal skolerne i Holbæk Kommune i gang med frihedsforsøget. Skoleområdet i Holbæk Kommune er sammen med Esbjerg Kommune udpeget af regeringen til at deltage i frihedsforsøget, som betyder frihed fra statslig regulering og lovgivning.

Vi får nu mulighed for at skabe helt unikke og lokale skoleprofiler og det er en proces vi glæder os til at komme i gang med.

Kære forældre, elever, medarbejdere og alle andre der har gode idéer

Vi samler på gode idéer. En ny skole skal tage sin form og dine input er vigtige. Derfor - kom med dine idéer, drømme og forslag til hvordan vores fælles drømmeskole skal være fra næste skoleår 2021/2022 og de kommende tre skoleår

Send din gode idé til os via linket til højre på siden.

Tidslinje for frihedsforsøgets linjer

Fra nu til 1. april 2021

Dialoger indledes lokalt med medarbejdere, elever (elevråd) og forældre (Skolebestyrelse) og andre interessenter på Svinninge skole.

1 april til 1. august 2021

Skolerne i Holbæk –”Lokal dialog og inddragelse” faciliteres lokalt på skolerne, og/eller af fagcenter/projektgruppe

Drømmescenarier deles.

• Dialoger udvides lokalt med medarbejdere, elever og forældre