Frihedsforsøget i Holbæk har overskriften; ”Børnenes skole – frihed, fællesskab og faglighed”.

Sophia og Sally fra 4.U blev i dag interviewet af Fagcenteret for Læring og Trivsel, Holbæk kommune. De er i gang med, at producere en video der skal give kendskab til skolernes arbejde med Frihedsforsøget. Børnene fra 4.U var statister og lod ideerne "flyve" med de tre overskrifter:

FRIHED - FÆLLESSKAB - FAGLIGHED

Sophia og Sally sidder i Trivselsrådet, hvor de arbejder med Frihedsforsøget. Det er vigtigt for Trivselsrådet, at alle elever på skolen bliver hørt i processen, og derfor har børnene på skolen haft mulighed for, at komme med deres input og ideer til udviklingen af Børnenes drømmeskole, en skole med mere læring og mere trivsel.

Det bliver spændende, at følge udviklingen på Udby Skole. 😊