Børnespecialcentret - Ladegårdsskolen og Hjortholmskolen

Specialskolerne Ladegårdsskolen og Hjortholmskolen er også en naturlig del af frihedsforsøget.

Skolernes bestyrelse, medarbejdergrupper og ledelser har arbejdet – og arbejder fortløbende - med idéer og input til vores version af frihedsforsøget.

Vi er stadig i proces – og det er vi forhåbentlig i alle de tre år forsøget løber.

Selvom der har været mange forhindringer, især grundet Corona, glæder vi os til de muligheder frihedsforsøget vil give os for at gøre elevernes læring endnu bedre, og trivslen endnu højere.

Vi arbejder med ændringer i den fagdelte undervisning, krav til undervisningstimetal, deltagelse/undtagelse fra test, prøver osv. Men vi glæder os til input og idéer til andre områder vi kan lave ændringer på.

Brug muligheden i øverste højre hjørne i boksen ”Giv os dine idéer og indspark”

15.11.2022

Henrik Hyldgaard Schmidt

Giv os dine ideer og indspark

Vi vil meget gerne have dine ideer og indspark til processen. Du kan sende dem til: Boernespecialcenter@holb.dk

Læs mere om Børnespecialcentret

Hvis du gerne vil vide mere om Ladegårdsskolen og Hjortholmskolen kan du klikke her.